Europejski Dzień Języków 2020
Organizatorów zapraszamy na godzinę 8:00!
Uczestnicy poprzebierani i w szampańskich nastrojach przybiegają na godzinę 9:00!
Pobieramy przewodnik przy pomiarze temperatury i podążamy zgodnie z planem w małych grupkach!
Na planach które otrzymacie brakuje informacji o salach - znajdziecie ją na plakatach i na stronie szkoły.
Powodzenia i wspieramy się jutro wszyscy - prowadzący zajęcia językowe mają duże wyzwanie - pomórzmy im! ;)
Piątek 25 września 2020. Startujemy o godzinie 9:00!
Organizatorów prosimy o przybycie na godzinę 8.
Spotkania z językiem ( 6 pomieszczeń, 6 prowadzących, 6 spotkań z językiem)
Spotkania z językiem (pokoje):
Sara - Italiano
Suppatta - Thailand
Bart - British Slang
Patrycja - Deutschland
Aleksandra - Ukraina
Alona - Rosja
Tańce w piwnicy!
Meeting online z partnerami z Calella. - niestety odwołany ze względu na COVID w szkole partnerów :(
Jedzonko w piwnicy!
Przebrania każdy uczeń + konkurs na najlepsze przebranie z nagrodami.
fabianek- Islandia
karol h - Arabia Saudyjska
karol k - chorwacja
krystian h- belgia
bartek p - słowacja
suspatta tajlandia-NATIVE
bart-anglia-NATIVE
otylia- tunezja
zuzanna-chiny
dominik - ZEA
oliwka-bośnia i hercegowina
sebastian-kanada
julcia-albania
władzio-finlandia
michał-portugalia
bartek-laos
emilia kutrzeba - meksyk
natalia m -egipt
oliwka-syria
miraim-szwajcaria
maks-argentyna
natalka-francja
alicja-turcja
kamila -japonia
Emilka -norwegia
Gosia -malta
sara-włochy-NATIVE
allona-rosja-NATIVE
macedonia-alicja
oliwka-szkocja
ola-ukraina-NATIVE
patrycja-niemcy-NATIVE
sandra - węgry
wiktoria-hiszpania
Europejski Dzień Języków obchodzony jest 26 września każdego roku od 2001 r. z inicjatywy Rady Europy i we współpracy z Komisją Europejską.
Rozwijanie umiejętności językowych jest zarówno koniecznością, jak i prawem KAŻDEGO z nas – takie jest jedno z najważniejszych przesłań Europejskiego Dnia Języków.
Zasadniczym celem obchodów Dnia Języków jest podnoszenie świadomości w zakresie:
bogactwa i różnorodności językowej Europy, które należy pielęgnować i rozszerzać;
potrzeby zwiększania zakresu nauczanych języków (także tych mniej znanych i używanych), co skutkować będzie rozszerzeniem wielojęzyczności;
potrzeby osiągania przez obywateli pewnego zaawansowania w zakresie co najmniej dwóch języków, poza swoim własnym, tak aby mogli w pełni wykorzystać swój potencjał jako obywatele demokratycznej Europy.